Peace National Secret Service
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[NSS] National Secret Service

HomeHome  Recruit Terlepas And Gate Problem Empty  Latest imagesLatest images  Search  Register  Log in  
Username:
Password:
:: I forgot my password
Search

Display results as :

Rechercher Advanced Search
Keywords
Top posters
aidildaniel
Recruit Terlepas And Gate Problem I_vote_lcapRecruit Terlepas And Gate Problem I_voting_barRecruit Terlepas And Gate Problem I_vote_rcap 
Admin
Recruit Terlepas And Gate Problem I_vote_lcapRecruit Terlepas And Gate Problem I_voting_barRecruit Terlepas And Gate Problem I_vote_rcap 
holic
Jay
Daniellovetanki
cartzr
Nazhan
KatsugayaZ
Lewls
Dane
Latest topics
» Promotion List
Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeSun Jan 19, 2014 12:39 pm by AininiNasuha10

» Trainer Script
Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeTue Dec 17, 2013 2:55 pm by AkuLoveMalaysia

» Tak Mematuhi Peraturan
Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeFri Dec 13, 2013 8:06 am by FareezXD

» Smillies Updated
Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeThu Dec 12, 2013 8:01 am by FareezXD

» Recruit Terlepas And Gate Problem
Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeWed Dec 11, 2013 1:21 pm by FareezXD

» Badge Request
Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeWed Dec 11, 2013 10:30 am by FareezXD

» NSS Rank List
Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeSun Dec 01, 2013 5:51 am by Admin

» Report Rasuah Dari III
Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeSun Dec 01, 2013 5:48 am by Admin

» Security Tutorials
Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeSun Dec 01, 2013 5:48 am by Admin

May 2024
MonTueWedThuFriSatSun
CalendarCalendar
Affiliates

free forum

Radio

Recruit Terlepas And Gate Problem

Go down 
+6
KatsugayaZ
aidildaniel
Dane
holic
Admin
namatakpenting
10 posters
AuthorMessage
namatakpenting
High Ranks

Recruit Terlepas And Gate Problem Empty
PostSubject: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeSun Nov 24, 2013 12:02 pm

First:
Nak Report Hal Recruit Terlepas..Benda Nie Jadi Sebab Kecuaian..Ada Jalan Penyelasaian x??

Last:
Gate..Wired Gate Kat Counter Selalu Buat Hal Harap Perbetulkan

Regard:
Namatakpenting aka Syahmi Shocked
Back to top Go down
Admin
Forum Owner

PostSubject: Re: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeSun Nov 24, 2013 12:10 pm

Syahmi Ada 2 tempat Trainer , So yang mana satu ?
Back to top Go down
https://peacenss.forumms.net
holic
Moderators
holic

PostSubject: Re: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeSun Nov 24, 2013 12:11 pm

Recruit tidak di trainning
Back to top Go down
Admin
Forum Owner

PostSubject: Re: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeSun Nov 24, 2013 12:14 pm

sila pastikan Recruit berknaan di train
Back to top Go down
namatakpenting
High Ranks

PostSubject: Re: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeSun Nov 24, 2013 5:12 pm

Aidil..X paham lagi?? Macam Nie..Klau Recruit Termasuk Tempat Salah.Sepatutnya Masuk Ke Tempat Training Very Happy Macam Mana Nak Suroh Dia Keluar?
Back to top Go down
Dane
Founder
Dane

PostSubject: Re: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeSun Nov 24, 2013 6:40 pm

suruh exit kalau tak report kat founder or high rank yang ada rights kick Wink
Back to top Go down
aidildaniel
BoD
aidildaniel

PostSubject: Re: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeMon Nov 25, 2013 6:12 am

oh , suruh exit , lain kali kas jelas xD
Back to top Go down
KatsugayaZ
Top Management
KatsugayaZ

PostSubject: Re: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeMon Nov 25, 2013 6:18 am

Gzz
Back to top Go down
aidildaniel
BoD
aidildaniel

PostSubject: Re: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeMon Nov 25, 2013 6:23 am

katsu lets chat
Back to top Go down
Nazhan
Founder
Nazhan

PostSubject: Re: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeMon Nov 25, 2013 8:16 am

Report on the counter gate that which can switched by the other users were solved , but definately , I will try to investigate why it was happened , and thanks for the reporter .

-Nazhan
Back to top Go down
Jay
BoD
Jay

PostSubject: Re: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeMon Nov 25, 2013 10:05 am

security need to be watch
Back to top Go down
holic
Moderators
holic

PostSubject: Re: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeMon Nov 25, 2013 3:26 pm

Agent, selalu kurang ajar.
Back to top Go down
Jay
BoD
Jay

PostSubject: Re: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeMon Nov 25, 2013 3:30 pm

ya,selalu kurang ajar ;/
Back to top Go down
holic
Moderators
holic

PostSubject: Re: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeMon Nov 25, 2013 4:00 pm

sERING di hina.~~~~~
Back to top Go down
aidildaniel
BoD
aidildaniel

PostSubject: Re: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeMon Nov 25, 2013 6:12 pm

kalau selalu , warning jelah ...
Back to top Go down
Nazhan
Founder
Nazhan

PostSubject: Re: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeTue Nov 26, 2013 4:37 am

Barisan BoD kena la selalu pantau Keadaan semasa , dari masa ke masa yang free .
Back to top Go down
Lewls

Lewls

PostSubject: Re: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeWed Nov 27, 2013 3:16 am

Dosa ke kalau xjaga ? :3 -Tanya jerr
Back to top Go down
https://www.facebook.com/retroshelpers
aidildaniel
BoD
aidildaniel

PostSubject: Re: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeWed Nov 27, 2013 4:03 am

Back to top Go down
Admin
Forum Owner

PostSubject: Re: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeSun Dec 01, 2013 5:49 am

korang aku dah quit peace, aku main buddyz hotel kalau nak main jugak ni link :www.buddyzhotel.malware-site.www | buddyz , masih belum ada VPS, so lambat nak online
Back to top Go down
FareezXD

FareezXD

PostSubject: Re: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitimeWed Dec 11, 2013 1:21 pm

nak report psal gate belah kiri tuh... ramai dh tau code tuh.. termasuk agent dan org luar.. nnti dieorang bole masuk sesuka hati... sepatutnye hanye Stay dan Faster je yg tau code.. skrg ramai dh tau... mintak tolong tukar code tuh..
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Recruit Terlepas And Gate Problem   Recruit Terlepas And Gate Problem I_icon_minitime

Back to top Go down

Recruit Terlepas And Gate Problem
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Peace National Secret Service :: ANNOUNCEMENTS :: Report-
Jump to: